Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés

A KÉPZÉS CÉLJA:

A szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése. A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása. A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése.

KIKNEK AJÁNLJUK:

Közép és felső vezetők, Vezetők új szerepkörben, Termelési vezetők, Műszaki vezetők, Gazdasági vezetők, HR vezetők, Minőségügyi vezetők, Kaizen menedzserek, Logisztikai vezetők, Művezetők

Nagyobb létszám esetén a képzés vállalathoz kihelyezett formában is megrendelhető, igény esetén kérje testre szabott ajánlatunkat a kepzes@kvalikon.hu email címen

 

A képzés programja

1. Nap

  • Kommunikáció
  • A kommunikáció célja és folyamata
  • A kommunikáció csatornái
  • A munkahelyi kommunikáció sajátosságai, típusai
  • Vezetői és kommunikációs stílusok
  • Kommunikációs stratégiák és taktikák
  • A hatékony kommunikáció gátjai
  • A hallgatás és megértés öt szintje
  • A vezetői kommunikáció speciális eszközei:

- célok közvetítése, elfogadtatása

- feladatok kiadása

- betanítás, tanácsadás, támogatás

- visszacsatolás, értékelés

  • Számonkérés és értékelés
  • Kommunikáció dinamikája, felépítése, pszichológiai háttere
  • Asszertív kommunikáció
  • Mások meggyőzése, és megnyerése az együttműködésre, mozgósítás
  • A kommunikáció szerepe a teljesítmény-ösztönzésben
  • Eredményes megbeszélések
  • Tárgyalás szervezeten belül és kívül
  • Szerepjátékok

2. Nap

  • Konfliktuskezelés, stresszkezelés
  • Konfliktusok a beavatkozások során
  • A személyes konfliktuskezelési beállítódások felmérése
  • Thomas-Killmann konfliktuskezelési teszt
  • Konfliktusok a szervezetben
  • Nehéz emberek kezelése
  • Csoporton belüli és csoportok közötti feszültségek csökkentése
  • A stressz okai, következményei, s a stressz munkahelyi kezelését érintő vezetői feladatok
  • Gyakorlat: XY játék
  • Konfliktuskezelési technikák (Thomas-Killmann modell)
  • -Győztes – győztes helyzetek teremtése

 

Információk, jelentkezés
Aktuális programok